Kamerové systémy podle GDPR a metodiky ÚOOÚ
Chci se zúčastnit

Kamerové systémy podle GDPR a metodiky ÚOOÚ

Kdy jsou kamerové systémy legálním opatřením? Jaká pravidla upravuje podrobná metodika Úřadu pro ochranu osobních údajů? Advokátka a specialistka na pracovní právo a ochranu osobních údajů vysvětlí, jak správně postupovat při zavádění kamerového systému.

20. 5.
09:00-13:00
4 390 Kč
( 5 312 Kč s DPH)
Chci se zúčastnit
Obsah a cíl Komu seminář doporučujeme Cena a storno podmínky Pro účastníky

Obecná pravidla pro provozování kamerových systémů nejsou specificky upravena v žádném právním předpisu. Základním právním předpisem, kterým se musí provozovatel kamerového systému řídit, je obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR) vztahující se na veškerá zpracování osobních údajů. Dále musí provozovatel kamerového systému dodržovat obecné právní předpisy na ochranu soukromí.

Konkrétní pravidla pro provozování kamerových systémů podle GDPR pak upravují jednak pokyny Evropského sboru pro ochranu osobních údajů a jednak metodika Úřadu pro ochranu osobních údajů, která obsahuje i vzorové dokumenty.

Webinář poskytne účastníkům praktický návod, jak aplikovat uvedené právní předpisy a výkladová pravidla na provoz kamerových systémů a jak postupovat krok za krokem při zavádění kamerového systému, aby jeho provozovatel splnil veškeré povinnosti a požadavky, jejichž nedodržení může vést k pokutování ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů a případně i k zákazu provozování kamerového systému.

 

Program školení:

• Kamerové systémy a právní úprava,
• Kamerové systémy a GDPR,
• Pokyny Evropského sboru pro ochranu osobních údajů,
• Metodika Úřadu pro ochranu osobních údajů,
• Důvody pro zavedení kamerového systému,
• Právní základ pro provozování kamerového systému,
• Balanční test x posouzení vlivu na ochranu osobních údajů,
• Způsob a rozsah sledování,
• Informační povinnost správce,
• Záznam o činnostech zpracování,
• Zabezpečení a doba uchování záznamů,
• Povinná dokumentace,
• Práva subjektu údajů,
• Rizika a sankce,
• Postup při zavádění kamerového systému,
• Odpovědi na dotazy.

Webinář je určen zástupcům všech odvětví soukromého sektoru i zaměstnavatelům ve veřejné sféře, zejména podnikovým právníkůmadvokátůmprovozovatelům kamerových systémů a zaměstnavatelům (statutární zástupci, představitelé vrcholového řízení, vedoucí zaměstnanci, pracovníci compliance, bezpečnostního nebo IT oddělení).

CENA WEBINÁŘE ZAHRNUJE:

V ceně je zahrnut přístup k živému přenosu přednášky v určený den a čas konání. Dále textové materiály v elektronické podobě, které účastník obdrží v pozvánce den před konáním webináře. Cena nezahrnuje přístup k záznamu webináře, pokud je pořizován.

STORNO PODMÍNKY:

Veškeré změny a storna přijímáme pouze písemně. Zrušení objednávky na seminář nebo webinář je možné provést na základě stornovacích podmínek: bez poplatku do 15 dnů před zahájením akce, v případě zrušení 14 až 8 dnů před zahájením vzniká povinnost uhradit storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny akce včetně DPH, v případě zrušení účasti 7 a méně dní před konáním vzniká povinnost uhradit 100 % z ceny akce včetně DPH. V případě, že se účastník nemůže na seminář dostavit nebo se zúčastnit živého vstupu na webináři, může za sebe poslat/přihlásit náhradníka. Jestliže bude seminář nebo webinář zrušen ze strany poskytovatele, účastníkovi bude vrácena cena v plné výši. Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu akce, změnu místa konání a lektora. Je povinen o těchto skutečnostech informovat účastníka včas před zahájením akce, a to buď telefonicky nebo e-mailem. Na základě těchto změn se na účastníka nevztahují žádné storno podmínky.

Plné znění obchodních podmínek naleznete ZDE.

Harmonogram:

9:00–9:05        Úvod, slovo organizátora, představení lektora

9:05–10:15        I. ČÁST WEBINÁŘE

10:15–10:30      Přestávka

10:30–11:30      II. ČÁST WEBINÁŘE

11:30–11:45       Přestávka

11:45–13:00      III. ČÁST WEBINÁŘE

  

DEN PŘED KONÁNÍM WEBINÁŘE OBDRŽÍTE POSTUP/INSTRUKCE JAK SE PŘIHLÁSIT, ODKAZ K PŘIHLÁŠENÍ DO VIRTUÁLNÍ MÍSTNOSTI A MATERIÁLY V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ. (Webinář probíhá v aplikaci Teams, kterou není nutné instalovat, přihlásíte se přes webové rozhraní).

SVÉ DOTAZY MŮŽETE POSÍLAT PŘEDEM na jana.berankova@beck.cz. LEKTORKA JE ZOHLEDNÍ VE SVÉM VÝKLADU A ZODPOVÍ.

NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN WEBINÁŘE? KONTAKTUJTE NÁS NA anna.kamenicka@beck.cz.

 

Přihlášením na webinář Akademie C. H. Beck dává účastník souhlas k pořizování zvukové a obrazové dokumentace ze strany společnosti. Pokud je během webináře pořizován záznam, účastníkovi na poskytnutí přístupu k tomuto záznamu nevzniká nárok. Viz https://www.beck-seminare.cz/obchodni-podminky/.

Přednášející

Specializuje se zejména na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Patří mezi zakládající členy české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo. Je vedoucí autorského týmu komentáře k ZPr (Nakladatelství C. H. Beck, 2022).

Co říkají účastníci

Máte dotaz? Nevyhovuje Vám termín webináře?

Zavolejte nám nebo napište e-mail.

+420 733 527 585

anna.kamenicka@beck.cz

Závazná přihláška

Firma    
Soukromá osoba

Vaše fakturační údaje budou automaticky doplněny po vložení hodnoty IČO. V případě, že se systému nepodaří Vaše údaje najít, vložte je, prosím, do formuláře ručně.

Kdo se zúčastní:

Přidat další osobu

O této akci jsem se dozvěděl/a z:*

Doporučení    
Vyhledávání na internetu    
Nabídky v katalogu    
BECK newsletter    
Sociální sítě    
Celková cena: 4 390 Kč bez DPH
5 312 Kč s DPH
Storno podmínky: Zrušení účasti na semináři nebo webináři je možné bez poplatku do 15 dnů před zahájením akce. Při odhlášení 14 až 8 dnů před akcí činí storno poplatek 50 % z celkové ceny akce. Při zrušení účasti 7 a méně dní před akcí je účtováno 100 % kupní ceny.
Kontaktní osoba*
Přečetl/a jsem a souhlasím s obchodními podmínkami.*

Před odesláním přihlášky si pozorně přečtěte informace o zpracování osobních údajů.


Reference

© Nakladatelství C. H. Beck, 2025
Právnická a ekonomická literatura, semináře, webináře a konference.

×

Napište nám