Obchodní podmínky platné a účinné od 12. 10. 2023.
Tyto obchodní podmínky společnosti Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o., se sídlem Jungmannova 750/34, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 241 46 978, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 182960 („Prodávající“) tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, kterou Prodávající uzavírá se svými zákazníky, jako kupujícími, prostřednictvím svého eShopu (internetového obchodu) umístěného na webové adrese http://www.beck-seminare.cz („eShop").
Kontaktní údaje Prodávajícího:
Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
Jungmannova 750/34
110 00 Praha, Nové Město
IČO: 241 46 978
DIČ: CZ24146978
tel.: 273 139 219, 273 139 220
e-mail: beck@beck.cz
Uzavření kupní smlouvy:
Zákazník vybráním položky z nabídky Prodávajícího a jeho následným objednáním (prostřednictvím vyplnění objednávkového formuláře) činí Prodávajícímu návrh na uzavření kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) je vyplnění veškerých náležitostí objednávkového formuláře a souhlas zákazníka s těmito obchodními podmínkami.
Zákazník je srozuměn s tím, že Prodávající není povinen uzavřít se zákazníkem kupní smlouvu na veškeré položky uvedené v eShopu, tj. že vystavení nabídky v eShopu Prodávajícího není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1732 občanského zákoníku.
Obchodní podmínky může Prodávající měnit či doplňovat. Zákazník je vázán zněním obchodních podmínek platným v okamžiku odeslání objednávky (návrhu na uzavření kupní smlouvy) ze strany zákazníka. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Další ustanovení vztahující se na prodej webinářů a video-seminářů:
Uživatel není oprávněn titul jakýmkoliv způsobem šířit, kopírovat či nahrávat.
Všechny texty, obrázky, grafika a další části obsahu podléhají autorskému právu. Kopírování jakékoliv části webináře / video-semináře je striktně zakázáno. Žádná reprodukce jakékoliv části webináře / video-semináře nesmí být prodávána nebo distribuována za účelem obchodního zisku, ani nesmí být upravována nebo zahrnuta do jakékoliv jiné práce, publikace nebo internetové stránky. Nakladatelství C. H. Beck, s. r. o. bude iniciativně vymáhat svá práva duševního vlastnictví v maximálním možném rozsahu daném zákonem, včetně trestního stíhání za vážné přestupky.
Přihlášky přijímáme pouze v písemné podobě. Přihlásit se můžete prostřednictvím webových stránek (www.beck-seminare.cz) nebo e-mailem (vendula.soukupova@beck.cz). V přihlášce uvádějte vždy kompletní, námi požadované údaje. Přihláška účastníka se stává závaznou dnem doručení do naší společnosti. Budete evidováni podle pořadí doručených přihlášek, přednost mají ti účastníci, kteří zašlou přihlášku dříve. Po přijetí přihlášky vám pošleme vyrozumění o formě úhrady. V případě nedostatečné kapacity vám bude doporučen náhradní termín nebo jiný seminář.
Přihlášením na seminář či webinář dává účastník souhlas k pořizování zvukové a obrazové dokumentace ze strany společnosti. Pokud je během webináře pořizován záznam, účastníkovi na poskytnutí přístupu k tomuto záznamu nevzniká nárok.
Po přijetí přihlášky vám bude zaslána faktura na úhradu účastnického poplatku. Úhrada je možná pouze bankovním převodem. Nepřijímáme hotovost ani platební karty.
Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká okamžikem vyplnění a potvrzení registračního formuláře na webu www.beck-seminare.cz.
Storno podmínky vztahující se na prodej prezenčních seminářů a webinářů:
Veškeré změny a storna přijímáme pouze písemně. Zrušení objednávky na seminář nebo webinář je možné provést na základě stornovacích podmínek: bez poplatku do 15 dnů před zahájením akce, v případě zrušení 14 až 8 dnů před zahájením vzniká povinnost uhradit storno poplatek ve výši 50 % z celkové ceny akce včetně DPH, v případě zrušení účasti 7 a méně dní před konáním vzniká povinnost uhradit 100 % z ceny akce včetně DPH. V případě, že se účastník nemůže na seminář dostavit nebo se zúčastnit živého vstupu na webináři, může za sebe poslat/přihlásit náhradníka. Jestliže bude seminář nebo webinář zrušen ze strany poskytovatele, účastníkovi bude vrácena cena v plné výši. Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu programu, termínu akce, změnu místa konání a lektora. Je povinen o těchto skutečnostech informovat účastníka včas před zahájením akce, a to buď telefonicky nebo e-mailem. Na základě těchto změn se na účastníka nevztahují žádné storno podmínky.
Storno podmínky vztahující se na prodej video-seminářů:
Po zaplacení objednávky nebude již možné zakoupení video-semináře stornovat.
Semináře: HOTEL PRAGUE MARRIOTT, V Celnici 8, Praha 1
Webináře: virtuální místnost (Microsoft Teams)
Jakékoliv stížnosti či reklamace spotřebitelů vyřizuje prodávající především prostřednictvím elektronické adresy beck@beck.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle prodávající na elektronickou adresu zákazníka, ze které byla odeslána stížnosti či reklamace, pokud zákazník neuvede jinou adresu.
Jestli se prodávajícímu a zákazníkovi nepodaří stížnost, reklamaci nebo jiný spor vyřešit přímo, má zákazník na základě zákona č. 378/2015, kterým se mění zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi prodávajícím a zákazníkem - spotřebitelem je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html. U České obchodní inspekce má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil svoji stížnost, reklamaci nebo jiné právo, které je předmětem sporu u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel žijící v některém z členských států EU může podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu s prodávajícím se sídlem v některém z členských států EU také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu ČR nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (http://www.evropskyspotrebitel.cz/).
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.