Vysílání zaměstnanců do ČR a zahraničí aneb co vše musí zaměstnavatel splnit
Specialistka na pracovní právo a ochranu osobních údajů účastníkům poskytne komplexní pohled na problematiku vysílání zaměstnanců, ve které se řada českých zaměstnavatelů málo orientuje. Seznámí s novinkami, které se na vysílání zaměstnanců uplatňují od letošního roku.
(5 312 Kč s DPH)
Co vše musí zaměstnavatel splnit, pokud vysílá své zaměstnance do zahraničí nebo do České republiky?
Pro vysílání zaměstnanců v rámci Evropského hospodářského prostoru („EHP“) platí přísná pravidla, která vyplývají zejména ze Směrnice EP a Rady č. 96/71/ES o vysílání pracovníků v rámci poskytování služeb. Česká republika transponovala úpravu směrnice do zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti. Úprava v českých právních předpisech se však uplatní pouze na vysílání ze zahraničí do České republiky. Pokud vysílá své zaměstnance v rámci EHP český zaměstnavatel, musí aplikovat právní předpisy státu vyslání a poskytovat zaměstnanci některé, případně i větší část pracovních podmínek podle cizího práva.
Program webináře:
- Shrnutí právní úpravy
- Přehled otázek souvisejících s vysláním zaměstnanců
- Směrnice o vysílání pracovníků
- Jak vyslat zaměstnance z České republiky
- Jak vyslat zaměstnance do České republiky
- Povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance při vyslání do zahraničí
- Praktické příklady
- Odpovědi na dotazy
Z referencí našich klientů*:
Skvělá lektorka, nepochybně velmi zkušená.
Přednášející mluvila velice poutavě, udržela moji pozornost po celou dobu semináře, což vůbec není samozřejmostí.
Webinář byl skvěle připravený. Přínos byl příklady z praxe ze soudních sporů.
Srozumitelný a podrobný výklad právní problematiky doplněný mnoha příklady z praxe.
Velice se mi líbil praktický vhled lektorky a srozumitelnost výkladu. Také jsou hezky zpracované podkladové materiály. Oceňuji příklady toho, jak si vyložit právní úpravu, i orientaci lektorky v tématu.
Vše perfektní. Perfektní výklad (ne nudné uspávací vyprávění, ale svěží a zajímavé podání), praktické pojetí a příklady. Zodpovězení dotazů.
Dozvěděl jsem se vše, co jsem potřeboval, super!
9:00 - 9:05 Úvod, slovo organizátora, představení lektora
9:05 - 10:30 I. ČÁST WEBINÁŘE
10:30 - 10:45 Přestávka
10:45 - 12:30 II. ČÁST WEBINÁŘE
12:30 – 13:30 Přestávka
13:30 – 14:50 III. ČÁST WEBINÁŘE
14:50 - 15:00 Závěrečná část, diskuse, dotazy
DEN PŘED KONÁNÍM WEBINÁŘE OBDRŽÍTE POSTUP/INSTRUKCE JAK SE PŘIHLÁSIT, ODKAZ K PŘIHLÁŠENÍ DO VIRTUÁLNÍ MÍSTNOSTI A MATERIÁLY V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ. (Webinář probíhá v aplikaci Teams, kterou není nutné instalovat, přihlásíte se přes webové rozhraní).
SVÉ DOTAZY MŮŽETE POSÍLAT PŘEDEM na jana.berankova@beck.cz. LEKTORKA JE ZOHLEDNÍ VE SVÉM VÝKLADU A ZODPOVÍ.
NEVYHOVUJE VÁM TERMÍN WEBINÁŘE? KONTAKTUJTE NÁS NA martina.lecianova@beck.cz.
Přihlášením na webinář Akademie C. H. Beck dává účastník souhlas k pořizování zvukové a obrazové dokumentace ze strany společnosti. Pokud je během webináře pořizován záznam, účastníkovi na poskytnutí přístupu k tomuto záznamu nevzniká nárok. Viz https://www.beck-seminare.cz/obchodni-podminky/.
*Zdroj referencí: Zpětná vazba účastníků webináře Akademie C. H. Beck, přítomných dne 21. 9. 2023 na školení "Novela zákoníku práce v roce 2023", dne 4. 12. 2023 na školení "První zkušenosti s novelou zákoníku práce", dne 30. 1. 2024 na školení "Kontroly z inspektorátu práce", a dne 29. 2. 2024 na školení "Soudní spory se zaměstnanci: jak sporům předcházet či je řešit a jak postupovat v soudních řízeních", přednášející Mgr. Klára Valentová. Vyplněno přes online dotazník Survio.com (https://www.survio.com/cs/).
Přednášející
Mgr. Klára Valentová
Specializuje se zejména na pracovní právo a ochranu osobních údajů. Patří mezi zakládající členy české asociace advokátů specializujících se na pracovní právo. Je vedoucí autorského týmu komentáře k ZPr (Nakladatelství C. H. Beck, 2022).